Úúúristen vonattal? Nem lett volna gyorsabb busszal?

Sziasztok! Hosszas gondolkodás után végre elhatároztam: elindítom a blogot. Mielőtt belevágnék a közepébe, először is bemutatkoznék.

Széles Dávid vagyok, egyszerű nógrádi srác. Legnagyobb hobbim az utazás, fotózás, videózás. Szeretem megörökíteni amit látok. Kissrác koromban mindig arra vágytam, hogy sokat utazhassak, de sajnos akkoriban erre nem volt lehetőségem. De ez megváltozott: mint mindenki, elkezdtem dolgozni. Még ha nem is olyan nagy fizetésért, de ahhoz pont elég volt, hogy valóra váltsam álmom, na akkor indulás!

Régóta érdekelt a vasút, mindig is figyeltem a nemzetközi vonatokat és irigykedtem a hálókocsiból nézelődő utazókra. Ezért is döntöttem úgy, én bizony vonattal vágok neki Európának! Ehhez kapóra jött az uniós csatlakozás, a schengeni övezet. :)


Sokszor kapom meg: "Úúristen vonattal?" "Nem lett volna gyorsabb busszal?" Meg "Jé, honnan tudtad ide hogy kell eljutni?" "Ide is megy vonat Magyarországról?"  Plusz számos hasonló kérdést. Na és az ilyen kérdések által jutottam arra a döntésre, hogy élményeimet, tapasztalataimat megosztom más emberekkel is, fotókat, videókat teszek közzé útjaimról, hogy az emberek megismerjék és meglássák: tényleg lehet vonattal is tervezni egy egész nyaralást, kirándulást Európa bármely szegletébe. Szeretném ha még többen felismernék az ebben rejlő kalandot és lehetőségeket. Hosszúnak tűnhet a tizenvalahány órás út első hallásra. De gondoljátok csak át, mivel jobb egy tizenvalahány órás buszút? :)

Heti rendszerességgel tervezek cikkeket írni az éppen aktuálisan meglátogatott városról, az oda való eljutási lehetőségekről, akciókról, kedvezményekről. Kitérek a jegyvásárlási lehetőségekre, a különböző kocsiosztályokra, azok közötti különbségekre, mi miért éri meg és kiknek ajánlom. Természetesen a leírások és videók legfontosabb részében bemutatom az adott város legfontosabb nevezetességeit is, mintegy utazástervezetet azok számára, akik kedvet kapnak az utazáshoz, de nem akarnak bajlódni a programok összeválogatásával és az utazás megtervezésével.

Emellett YouTube profilomon az adott utazáshoz kapcsolódó ajánló videót is készítek majd, amit itt a blogon is megjelenítek. Különböző témakörökben lesznek bejegyzések, videók. Nemzetközi városlátogatások, hegyi túrák, biciklitúrák, InterRail túraismertető és még számos egyéb érdekes téma változatosan illusztrálva, képekkel, beszámolókkal.

Minden blogbejegyzés végén egy összegzést fogok adni az adott utazásról, hogy hogyan vágjon neki az utazó, amennyiben ő is ezt az utazási módot választja. Remélem mindél többeteknek megtetszenek a leírások, és elhatározzátok: Európába? Vonattal! :)

Amennyiben felkeltette érdeklődésed a téma, és szeretnél a továbbiakban erről olvasni, értesülni az új bejegyzésekről, videókról iratkozz csak fel! Akkor nincs más hátra: útra fel, vágjunk bele, az ajtók záródnak :)

Megjegyzések

  1. Szép napot érdeklődni szeretnék hány éves ÖN , EGYEDÜL UTAZIK , ÉN szívesen csatlakoznék. természetesen mindenki a saját költségét fedezi korrekt módon //// eletmuvesz48@gmail.com ////--ra várom köszönettel a választ. üdv IRÉNE

    VálaszTörlés
  2. Én is érdeklődnék, mint leendő MÁV nyugdíjas, aki ugye kedvezményekkel utazhat Európában. Ugyan utaztam már eleget az életemben, de látni keveset láttam az állomások környékén kívül.Talán itt a lehetőség, ha valami megtetszik, elmegyek megnézem és megtapasztalom az ottani élet szépségét.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Irány a hegyekbe! - Bajor csodavilág, Garmisch Partenkirchen

Egynapos Gyors - Szabadkás Videós

Tengerre magyar! – Vonattal elérhető tengerpartok (FRANCIAORSZÁG)